Uczestnicy Projektu

 

 

 

 

 

W projekcie uczestniczy 235 urzędników gmin Świnoujście (120 osób), Międzyzdroje (45 osób), Wolin (35 osób) i Dziwnów (35 osób). Są to przede wszystkim osoby majace bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym oraz mające wpływ na efektywne działanie urzędu. Uczestnicy w ramach rekrutacji zostali podzieleni na grupy i przypisani do odpowiednich bloków szkoleń. Podział ten wynika z poziomu umiejętności i kompetencji urzędników na danym stanowisku. Ponadto dla całej grupy docelowej zaplanowano szereg kursów i szkoleń specjalistycznych, m.in. kursy językowe.

 


Lider Projektu
Gmina Miasto Świnoujście - Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. +48 91 321 59 95
www.swinoujscie.pl

Partnerzy Projektu:
Gmina Międzyzdroje - Urząd Miejski w Międzyzdrojach

ul. Książąt Pomorskich 5
72 - 500 Międzyzdroje
tel. +48 91 327 56 31
www.miedzyzdroje.pl 

Gmina Dziwnów - Urząd Miejski w Dziwnowie

ul. Szosowa 5
72 - 420 Dziwnów
tel. +48 91 327 51 63
www.dziwnow.pl

Gmina Wolin - Urząd Miasta Wolin

ul. Zamkowa 23
tel.48 0-91 326 13 22
www.wolin.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij