Szkolenia









Cykl szkoleń został podzielony na bloki tematyczne skierowane do konkretnych grup urzędników w zależności od ich poziomu umiejętności i kompetencji wymaganych na danym stanowisku.
Blok szkoleń - Poprawa jakości obsługi klienta, rozwoju osobistego oraz umiejętności interpersonalnych został stworzony po to, by uczestnicy nabrali umiejętności m.in. w zakresie komunikacji z klientem, organizacji pracy, radzenia sobie z ryzykiem.
Blok szkoleń specjalistycznych - międzywydziałowych dotyczy szkoleń z zakresu zamówień publicznych, procedur administracyjnych, ochrony danych osobowych, co wpłynie m.in. na poprawę jakości wydawania decyzji czy skrócenie czasu obsługi klienta.
Blok szkoleń specjalistycznych - kierunkowych zawiera specjalistyczne szkolenia dla węższego grona urzędników, dotyczą one m.in. zagadnień polityki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska.
Blok szkoleń finansowo - księgowych to szkolenia dla urzędników w zakresie m.in. księgowości, sprawozdawczości budżetowej i podatków. Ten blok został przygotowany, by poprawić newralgiczny obszar, w którym ryzyko nieprawidłowości jest bardzo duże.
Ponadto w projekcie zaplanowano szereg kursów :
- kurs obsługi pakietu biurowego,
- kurs języków obcych,
- kurs specjalistyczny z zakresu informatyzacji JST,
- kurs zarządzania przez projekty.
W ramach Projektu zakupiono 12 laptopów jako pomoce dydaktyczne dla kursów z pakietu biurowego.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij