Dyrektor szpitala miejskiego prostuje

W nawiązaniu do artykułu, który ukazał się w dniu 13 lipca 2012 roku na portalu internetowym iswinoujście.pl informuję, iż Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu na bieżąco reguluje wszelkie zobowiązania wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego.

Zobowiązania ustalone na dzień 31 grudnia 2011 roku wobec pracowników, ZUS oraz Urzędu Skarbowego, które zostały wykazane w Raporcie Biegłego Rewidenta są zobowiązaniami niewymagalnymi i wszystkie uregulowano w terminach ich wymagalności.

Dodatkowo wyjaśniam, że sprawozdanie finansowe sporządza się na dzień 31 grudnia każdego roku obrotowego i należy w nim ująć wszystkie koszty poniesione do dnia sporządzenia sprawozdania. W związku z tym, w sprawozdaniu finansowym sporządzonym na dzień 31 grudnia 2011 roku, występują koszty wynagrodzeń pracowniczych oraz składek ZUS, które dotyczą kosztów pracy świadczonej w miesiącu grudniu (a terminy płatności, czyli faktycznej realizacji wypłat zarówno wynagrodzeń jaki i składek ZUS oraz zaliczki na podatek dochodowy pod osób fizycznych przypadają dopiero w miesiącu styczniu 2012 roku). W związku z powyższym na koniec grudnia 2011 roku wykazane są koszty, a tym samym powstają niewymagalne zobowiązania z tytułu wynagrodzeń i składników pochodnych od wynagrodzeń.

 

Z poważaniem

Małgorzata Szmajda

Dyrektor S P Z O Z SZPITAL MIEJSKI IM. JANA GARDUŁY 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij