Po raz kolejny o budynek przy ul. Wyspiańskiego

Co z budynkiem przejętym przez miasto przy Wyspiańskiego? Coś w nim jest robione? Jakiś remont? Kiedy przeniosą się tam pracownicy urzędu i którzy? Co z mieszkaniami służbowymi, które mają tam powstać? Budynek przy Wyspiańskiego miasto przejęło na początku lutego 2013 roku. W marcu podpisaliśmy umowę z projektantem na wykonanie projektu adaptacji obiektu na potrzeby administracji samorządowej. W tej chwili trwają końcowe prace projektowe.

 Ostateczne przekazanie dokumentacji ma nastąpić do 3 czerwca. Kolejne kroki to wystąpienie o pozwolenie na budowę oraz ogłoszenie i rozstrzygnięcie przetargu na wykonanie prac adaptacyjnych. Przewidywany termin rozpoczęcia prac to przełom lipca i sierpnia. Data ta może jedna ulec zmianie, chociażby w sytuacji, gdy nastąpią odwołania od wyniku przetargu.

Planowany czas wykonania adaptacji to 3 miesiące.

W budynku na pewno znajdą swoją siedzibę Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa , Straż Miejska, archiwum miejskie , które musimy przenieść z piwnic,które nie spełniają już żadnych standardów archiwum, oraz organizacje pożytku publicznego.

Cztery istniejące tam już mieszkania zostaną przeznaczona na przejściowe lokale służbowe, między innymi  dla młodych lekarzy, którzy zdecydowaliby się podjąć pracę w świnoujskim szpitalu.

Ponieważ w Świnoujściu dominują śluby pozakonkordatowe, chcąc aby Państwo Młodzi zapamiętali na długo ten czas i miejsce, do nowego budynku administracji samorządowej przeniesiona zostanie również Sala Ślubów Urzędu Stanu Cywilnego.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij