Porządek Obrad XVI Sesji Rady Miasta Świnoujście

która ma się odbyć w dniu 27 października 2011 roku
 (czwartek) o godz. 9.00
1. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie quorum, przyjęcie protokołu z XV Sesji Rady Miasta).
2. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między Sesjami Rady.
3. Interpelacje Radnych.
4. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
5. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnej.
6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2012 rok.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wzorów formularzy na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny.
9. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy urzędowej skwerowi na terenie miasta Świnoujście.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru podmiotu uprawnionego do badania sprawozdania finansowego za rok 2011 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2010 rok Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Świnoujściu.
12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzajów zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia zmiany statutu Celowego Związku Gmin R-XXI z siedzibą w Nowogardzie.
14. Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego przekazania instytucji kultury – Miejskiemu Domowi Kultury w Świnoujściu – prawa własności środków trwałych wybudowanych w ramach inwestycji realizowanych przez Miasto Świnoujście w latach 2010-2011.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Świnoujście. 
16. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta - skarga p. Sidorowicza (projekt I) i (projekt II).
17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta – skarga p. Rzepki (projekt I) i (projekt II).
18. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników.
19. Odpowiedzi na interpelacje Radnych. 
20. Wolne wnioski. 
21. Zamknięcie obrad.

Zapraszam mieszkańców
Przewodniczący Rady Miasta
Paweł  Sujka

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij